Nyt on jotaki tautia liikkeellä..

Mää oon leiponu.. voittako kuvitella...

siitä on kauan ku oon viimeks leiponu ja taas..

Oon törmänny jossain blogeissa niin helppoihin ohjeisiin, että jopa minä sain kokeiltua..

Oli muuten hyvvää.. liian hyvvää..

Kantsiis tulla kaffelle, nii sais maistaa.. ;)

Sitte joku järjestelykärpänen pistäny..

niitä on kesällä kaikenlaisia pistiäisiä..

tämäkin projekti löyty tuolta "törkykamarista"

Kiikkutuoli pitäis tuleman..

Tässä vaiheessa oottanu jotain jo jonku aikaa...

ja seuraavana ois käsinojien ja jalaksien petsaus

tai muuten käsittely tummanruskeaksi.

En oo ikinä petsannu mittää..

pelottaa... ja ku lueskelin netistä,

nii rupes vielä enempi hirvittään..

Eikö olis helpompaa konstia..

joku vaha joka rätillä pyyhittäs vaan..

olis niinkö mulle passeli.. üü

Päällikangas päälle, jalakset ja käsinojat paikalleen..

ja tämän kaveriksi pirttiin.

Niin sais sitte tilaa kangaspuille..

vois koota omat puut tuohon alakerran kamariin ja rueta paukuttaan... vaikkapa mattoja.. :)

No Joo... jospa tämä "tauti" ei heti lähtis pois.. vois vaikka muuttua krooniseks.. ei haittais yhtään.. :)

Jaksoit selata loppuun asti tään sepostuksen..

Hyvä sinä! Kiitos käynnistä!

Mukavaa päivän jatkoa!