Vihdoinkin...

eilen sain alotettua sen mitä on ollu kauan mielessä..

että pitäs ja pitäs..

nimittäin kuntosalilla käynnin.. :)

Tästälähin torstait toimintaa täynnä.. :)

Tiedoksi teille.. Tää "täti" tarvii tsemppausta torstain toimiin tulevina torstaina..

Kudontapiirissä jo viimekerralla ne "mummelit" oli menossa kudontapiirin jälkeen tunniksi yläkerran kuntosaliin ja sanovat mulle, että sinä kans lähet.. mulla oli silmälääkäriin meno, nii en voinu sillon lähtä mukaan. No, ens kerralla lähet kyllä! Ja se kerta oli sitte eilen.. niihä me mentiin ja sanoin niille toisille "mummeleille" että saatta sitte opettaa mulle, että mitä näillä tehhään, siitä on niin kauan ku mä oon kuntosalilla käyny.. en muista enää. Sielä ei ollu ohjaajaa paikalla tälläkertaa, nii ihan ominpäin sielä tehtiin. Nyt mä sain sen alotettua!! Jess!! On samantasosta seuraa ja joku vetää mukaan, eikä oo kaukana, eikä ees maksa mittää.. Jess, että mä oon tyytyväinen siitä asiasta nyt!

Senjälkeen sitte ajelin Vesipekkaan työväenopiston järjestämään vesijumppaan.

Nyt on kyllä niin "pieksetty" olo.. mutta niihä se pittääki olla, jaloissa tuntuu, että on käyty..  :)

Hyvä olo ja parempi mieli.. jospa se tästä...

Tänään meen hakeen ne silmälasit, tai siis uuet linssit ja mummoileen.. :)